شناسه خبر:61099
1401/7/19 09:32:15

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه گفت: دو هزار میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه از محل منابع عمومی تاکنون به استان پرداخت و بین دستگاه‌های مختلف توزیع شده است.

بهمن امیری‌مقدم روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سفر رئیس‌جمهور به استان، خوشبختانه شاهد اجرای مصوبات سفر هستیم.
وی یکی از مصوبات مهم سفر ریاست‌جمهوری به استان را در بحث اعتبارات اختصاص‌یافته دانست و گفت: هشت هزار میلیارد از منابع عمومی باید به استان تحویل دهند که 50 درصد از آن مربوط به امسال بوده؛ تاکنون دو هزار میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده است.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: با ادامه این روند، وضعیت اجرای پروژه‌ها در سطح استان بسیار خوب خواهد بود و در بحث تسهیلات نیز نشست‌هایی در کمیته اشتغال استان با بانک‌ها داشتیم و اعتبارات نیز توزیع شد و ملزم به پرداخت هستند.
وی تصریح کرد: با پرداخت مابقی اعتبارات به‌زودی کرمانشاه تبدیل به کارگاه بزرگ در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی می‌شود.
امیری‌مقدم با بیان اینکه نخستین جلسه قرارگاه ملی اشتغال استان کرمانشاه با اولویت پیگیری معضل بیکاری این استان در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، گفت: در این جلسه 270 هزار میلیارد تومان طرح اشتغال‌زا به دولت پیشنهاد شد که درصورت تصویب کامل آن‌ها، 70 هزار کرمانشاهی صاحب شغل خواهند شد.

شناسه خبر 61099