شناسه خبر:61196
1401/7/21 09:18:13
هشدار رئیس‌کل دادگستری کردستان:

با ناامن‌کنندگان جامعه قاطعانه برخورد می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تأمین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و از این به بعد با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در دیدار با فرمانده انتظامی کردستان، اظهار کرد: تمام اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است.
وی گفت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تأمین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.‌
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر بر برخورد قاطعانه با اغتشاشگران تأکید و خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی از این به بعد با این دسته از افراد که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می‌شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
حسینی همچنین در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان ضمن تبریک این هفته، به مرزی‌بودن و حساسیت ویژه استراتژیکی این استان در سطح کشور اشاره کرد و عنوان کرد: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.
سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان نیز به نقش دستگاه قضائی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار کرد: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.
در این دیدارها، معاونان رئیس‌کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل زندان‌های کردستان حضور داشتند.

شناسه خبر 61196