شناسه خبر:61242
1401/7/23 09:00:16

سپهرغرب، گروه خبر: به همت سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر هم‌زمان با آغاز فصل پاییز، نخستین فرش گل‌های پاییزه در محوطه بوستان تاریخی سیفیه گسترده شد.

شهردار ملایر هدف از اجرای این طرح را بهبود زیبایی‌ بصری، افزایش حس سرزندگی و شادابی در بین شهروندان و ایجاد منظره‌ای چشم‌نواز دانست و اظهار کرد: یکی از خلاقیت‌های طراحان در سر زندگی یک فضا، ایجاد فرش گل و گیاه برای جذب مخاطب است.
مجید فرجی ادامه داد: این فرش گل زیبا که تاروپود آن را بیش از دو هزار و 500 گلدان گل‌های داوودی و کلم زینتی تشکیل می‌دهد، برای نخستین‌بار با وسعت 45 متر مربع در محوطه بوستان تاریخی سیفیه گسترده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرش گل دیدن کنند.
فرجی تغییر چهره شهر، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز شهری و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر را از اولویت‌های شهرداری ملایر برشمرد و گفت: هم‌زمان با آغاز فصل پاییز بیش از 9 هزار گلدان گل کلم زینتی و بیش از 15 هزار بوته گل داوودی در بوستان‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر کاشته شده است.
شهردار ملایر نقش شهروندان در حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی زیبا و باطراوت در فصل پاییز در نقاط مختلف شهر انجام می‌دهد و از شهروندان گرامی تقاضا داریم در حفظ زیبایی سیمای شهری و نگهداری فضای سبز با شهرداری همکاری کنند.

شناسه خبر 61242