شناسه خبر:61335
1401/7/25 08:57:03

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از درحال احداث بودن پست برق جدید 12 مگاواتی برای شهرک صنعتی این شهرستان به‌منظور افزایش توان ظرفیت برق این شهرک خبر داد.

سجاد رضایی اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرک‌ صنعتی شهرستان اسدآباد توان پایین ظرفیت برق شهرک بوده که با احداث پست جدید 12 مگاواتی و افزایش توان برق شهرک به 17.5 مگاوات، این دغدغه مهم مرتفع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از سفر ریاست‌جمهوری به استان همدان برای افزایش توان ظرفیت برق شهرک صنعتی اسدآباد به اتفاق یکی دیگر از شهرک‌های صنعتی سایر شهرستان‌ها، اعتباری افزون‌بر 20 میلیارد تومان اختصاص داده شده که البته از این‌ میزان اعتبار اختصاص داده‌شده سهم شهرستان اسدآباد هنوز مشخص نیست و به‌زودی مشخص می‌شود.
رضایی با اشاره به اینکه درحال حاضر برای احداث پست برق جدید به دنبال رفع معارضان هستیم، گفت: با ایجاد پست جدید برق و ارتقا و افزایش زیرساخت برق شهرک، سرمایه‌گذاران جدیدی برای سرمایه‌گذاری ورود خواهند کرد.
وی میزان برق شهرک صنعتی اسدآباد را 5.5 مگاوات برشمرد و افزود: از این میزان برق موجود شهرک درحال حاضر 4.5 مگاوات آن واگذار شده و یک مگاوات برق خالی باقی مانده که ایجاد پست برق جدید به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی شرایط بسیار مناسبی را در این شهرک ایجاد می‌کند و فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی موجب موفقیت هرچه بیشتر ما در توسعه اقتصادی منطقه برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان خواهد بود.

شناسه خبر 61335