شناسه خبر:61465
1401/7/27 08:49:37

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه در پاسخ به گله‌مندی شهروندان از ترافیک به‌وجودآمده در میدان سپاه گفت: عملیات عمرانی و اصلاح هندسی در میدان سپاه شهر کرمانشاه در دست اقدام است.

ترافیک کرمانشاه مشکل چندین‌ساله این کلان‌شهر است، به‌ویژه در نیمه دوم سال که خورشید زودتر غروب می‌کند، ترافیک عصرگاهی بیشتر می‌شود؛ اما حالا به‌ نظر می‌رسد عامل دیگری سبب شده ترافیک‌های تکراری کرمانشاه در صبح و عصر روزهای پاییزی بیشتر از گذشته شود، به‌طوری که این‌روزها ترافیک سنگین میدان سپاه این شهر مردم را کلافه و گله‌مند کرده است.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه در پاسخ به گله‌مندی شهروندان از ترافیک به‌وجود آمده در میدان سپاه گفت: عملیات عمرانی و اصلاح هندسی در میدان سپاه در دست اقدام است.
خشنودی ادامه داد: قرار است پُل روگذر خودرو از سمت شمال به جنوب (از سمت بلوار طاق‌بستان به سمت بلوار شهید بهشتی) احداث شود تا کمک شایانی به ترافیک این مسیر اصلی کلان‌شهر کرمانشاه کند.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: از آنجا که مسیر موازی و جایگزین مناسبی در این مسیر وجود ندارد، تا زمان بهره‌برداری پُل روگذر مشکل ترافیکی در میدان سپاه وجود خواهد داشت و نیاز به همراهی و صبوری شهروندان داریم.
وی به رانندگان و شهروندان توصیه کرد تا از بزرگراه‌های امام خمینی (ره) و امام حسین (ع) استفاده کنند و گفت: بازگشایی مدارس به حجم ترافیک ورودی به میدان سپاه اضافه و سبب سنگین‌تر شدن ترافیک به‌خصوص در ساعات صحبگاهی شده است.

شناسه خبر 61465