شناسه خبر:61489
1401/7/28 08:56:46

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: امسال تاکنون به پنج واحد صنعتی و معدنی در سقز برق‌رسانی شده و تا پایان سال 15 واحد صنعتی دیگر به شبکه سراسری برق متصل می‌شوند.

عبدالله ابراهیمی با بیان اینکه 92 هزار انشعاب برق شهری و روستایی در شهرستان سقز وجود دارد، اظهار کرد: 344 اشتراک آن مربوط به بخش صنعتی و معدنی و یک هزار و 449مشترک مربوط به بخش کشاورزی است.
وی با اشاره به شعار سال 1401 با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» افزود: شعار امسال همچون سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی مطرح شده که این خود نشان از اهمیت و جایگاه ویژه تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران است.
مدیر توزیع برق شهرستان سقز افزود: بدین منظور و با هدف حمایت از تولید و تولیدکننده از ابتدای سال تاکنون به چهار واحد صنعتی و یک واحد معدنی عملیات برق‌رسانی صورت گرفته است.
ابراهیمی با تأکید بر اینکه توسعه اقتصادی هر منطقه مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاران و برنامه‌های رونق تولید است، عنوان کرد: بی.تردید با تأمین انرژی برق در این واحدها، تحول مطلوبی در تولید و اشتغال در این منطقه اتفاق می‌افتد.
وی گفت: پروژه برق‌رسانی به 15 واحد صنعتی و تولیدی دیگر نیز در دست اقدام است که عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید، ایجاد بسترمناسب سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌سازی، بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.

شناسه خبر 61489