شناسه خبر:61582
1401/7/30 23:51:23
جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مطرح کرد؛

جهاد تبیین رسالت جریان انقلاب جانشین بسیج دانشجویی همدان معرفی شد

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: جهاد تبیین از مهمترین رسالت‌ها و وظایف جریان انقلابی به ویژه بسیج دانشجویی است.

سردار ولی بهاریان در آئین معارفه جانشین فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی همدان اظهار کرد: اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی شده بود و با هدف توقف پیشرفت و حرکت دولت و ملت ایران صورت گرفت.

وی با تبیین ریشه‌های اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور افزود: اینگونه اغتشاشات و حرکت‌های مذبوحانه دشمن، آخرین تلاش‌های بیگانگان برای توقف و مهار نظام اسلامی است.

سردار بهاریان گفت: دشمن با نا امیدی از همه عرصه‌های رویارویی با نظام اسلامی، به آخرین حربه خود یعنی اغتشاش و ایجاد نا امنی در کشور پرداخته و اذعان کرده‌اند که اگر در این چند ماه نتوانند به نظام ضربه بزنند دیگر نخواهند توانست انقلاب اسلامی را مهار کنند.

وی اظهار کرد: این اغتشاشات و اقدامات کاملاً برنامه ریزی‌شده و هدفمند و در راستای توقف پیشرفت و حرکت دولت و ملت ایران صورت گرفت که البته با هوشیاری مردم و جوانان ناکام ماند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: در هفته‌های اخیر رسانه‌های بیگانه و معاند نظام به صورت وحشیانه در فضای مجازی به اعتقادات و باورهای دینی و سیاسی و فرهنگی مردم حمله کردند.

بهاریان با بیان اهمیت فضای مجازی در تحولات و تحرکات اجتماعی و سیاسی در جامعه گفت: فضای مجازی اکنون در تسلط دشمنان است و باید در این عرصه به صورت هجومی عمل کنیم و هدفمند و با شگردهای علمی و منطقی در این عرصه به مقابله با دشمنی‌ها و شبهه پراکنی‌ها بپردازیم.

وی با اشاره به برخی موفقیت‌ها و اقدامات اساسی دولت در رفع مشکلات کشور گفت: در طول این مدت دولت انقلابی ریشه بسیاری از مشکلات را شناخته و گام‌های اساسی برای رفع آنها صورت گرفته است و بسیاری از کارخانجات و بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی به حرکت افتاده است.

بهاریان بیان کرد: این دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها علیه نظام اسلامی همواره بوده و خواهد بود و هرگز نخواهد توانست حرکت کشور به سمت رفع مشکلات و پیشرفت و سعادت را متوقف کند.

وی جهاد تبیین را از مهمترین رسالت‌ها و وظایف جریان انقلابی به ویژه بسیج دانشجویی دانست و اظهار داشت: جهاد تبیین، تعریف دستاوردها و آرمانهای انقلاب و چالش‌های پیش‌روی آن است.

بهاریان همچنین شهدای والامقام را الگو و راهنمای ایستادن در مسیر حق در مقابل باطل دانست و با ذکر برخی اقدامات سردار شهید همدانی گفت: این شهید بزرگوار با اراده جهادی و انقلابی توانست بسیج مردمی را در سوریه تشکیل دهد و کشور و مردم را از منجلاب گروه‌های تروریستی نجات دهد.

شناسه خبر 61582