شناسه خبر:61799
1401/8/5 09:28:16

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به این استان پرداخت پنج میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان ناباوری جهاد دانشگاهی همدان تصویب شد.

علی چهاردولی روز چهارشنبه یادآوری کرد: با توجه به اهمیت فرزندآوری و جوانی جمعیت ستاد اجرایی فرمان امام به این موضوع ورود کرده است و سال گذشته 2.5 میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافت و امسال نیز با پرداخت پنج میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی موافقت شد.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنین در زمینه ساخت مدارس فرسوده اقدامات مناسبی انجام داده است و تاکنون 404 کلاس درس در قالب 79 مدرسه با هزینه‌کرد 54 میلیارد تومان احداث و تحویل آموزش‌وپرورش شده است.
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه در مقاطع مختلف پویش‌هایی از سوی این ستاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: کمک‌های مؤمنانه از زمان شیوع کرونا در اولویت این ستاد قرار گرفت و در این مدت‌زمان 380 هزار بسته معیشتی به ارزش حدود 53 میلیارد تومان توزیع شده است.
چهاردولی ادامه داد: پویش «لبخند احسان» در زمینه دندان‌پزشکی در مناطق محروم، پویش «نسیم دلگرمی» در زمینه توزیع کولر و پنکه، پویش «مشق احسان» اول مهر با هدف توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار برگزار و مهرماه امسال 6 هزار و 200 بسته نوشت‌افزار توزیع شده است.
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: پویش‌هایی با همکاری و نظارت نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان و همکاری 330 گروه جهادی به‌صورت رایگان در استان انجام می‌شود.
چهاردولی گفت: از ابتدای سال تاکنون 60 سری جهیزیه هر سری به ارزش 25 میلیون تومان به زوج‌ها اهدا شده و این لوازم از تولیدات داخلی تأمین شده است.

شناسه خبر 61799