شناسه خبر:61838
1401/8/7 08:57:46

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن از ارسال یک‌هزار و 201 اثر به این جشنواره خبر داد.

محمد رمضان‌پور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره «راه روشن» با محوریت تربیت در نهج‌البلاغه در پنج بخش علمی، ادبی، هنری، چندرسانه‌ای و فضای مجازی و 10 رشته شامل مقاله، شعر، داستان، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی کلیپ، موشن‌گرافیک، پادکست و ایجاد جریان اجتماعی در فضای مجازی برگزار شد.
وی با بیان اینکه یک‌هزار و 210 شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف جشنواره ملی راه روشن شرکت کرده‌اند، گفت: فراخوان جشنواره راه روشن صرفاً در شبکه‌های مجازی و اینترنتی بوده و به این‌ خاطر اغلب شرکت‌کننده‌های این جشنواره متشکل از جوانان و نوجوان دهه‌ 80 و 90 بوده‌اند که این میزان از مشارکت نسبت به سایر جشنواره‌ها در نوع خود کم‌نظیر است.
وی با بیان اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط هیئت انتخاب و داوران بررسی و داوری شده‌ است، گفت: آیین اختتامیه جشنواره 10 آبان‌ماه ساعت 9 صبح در سالن شهدای استانداری با حضور آیت‌الله صدیقی «امام‌جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر»، آیت‌الله اختری «عضو مجلس خبرگان رهبری»، آیت‌الله حسینی قزوینی و دیگر میهمانان کشوری برگزار خواهد شد.
وی افزود: در آیین اختتامیه از صاحبان آثار برگزیده هر 10 رشته، پیشکسوتان حوزه نهج‌البلاغه و تعدادی از خبرگزاری‌ها تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

شناسه خبر 61838