شناسه خبر:62024
1401/8/11 08:11:22
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان:

مستأجران خانه‌های سازمانی همدان هرچه سریع‌تر تخلیه کنند

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با تأکید بر اینکه مستأجران خانه‌های سازمانی همدان هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه این خانه‌ها اقدام کنند، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مستأجران خانه‌های سازمانی همدان مهلت داده تا این خانه‌ها تعیین تکلیف شود.

علی چهاردولی، با بیان اینکه 67 واحد مسکونی راه و شهرسازی بابت طلب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نام این نهاد منتقل شده است، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هیچ تکلیفی درباره نگهداری خانه‌های سازمانی ندارد و باید هرچه زودتر تخریب شده و مسیر تفکیک در شهرداری انجام شود.
وی تصریح کرد: 50 پلاک از خانه‌های سازمانی داده شده به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بدون تفکیک و مجوز بوده و سابقه‌ای در شهرداری ندارد و به صورت گروهی احداث شده بود و با توجه به اینکه این ساختمان‌های دارای قدمت بالایی است باید تخریب شود.
چهاردولی با اشاره به اینکه خانه‌های سازمانی در راستای احقاق حق ستاد اجرایی امام(ره) و بابت طلب 800 میلیاردی این اداره کل به نام ستاد منتقل شده است و مالک آن‌ها راه و شهرسازی نیست، از ساکنان خانه‌های سازمانی خواست نسبت به تخلیه این واحدها اقدام کنند.
معاون مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان درباره پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز خاطرنشان کرد: دو پروژه 104 واحدی شهرک مدنی و 480 واحدی شهرک فرهنگیان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درحال احداث است.
وی با بیان اینکه پروژه 104 واحدی شهرک مدنی 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: پروژه فرهنگیان به علت استحکام بخشی بستر زمان‌بر شد و 2750 چاله 10 متری در این پروژه اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه 240 واحد از پروژه فرهنگیان آماده فونداسیون است و مابقی نیز در حال آغاز است، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تعهد دارد 27 ماهه این پروژه‌ها را تحویل متقاضیان دهد که سه ماه از این زمان گذشته و دو سال آینده باید تحویل دهیم.

شناسه خبر 62024