شناسه خبر:62328
1401/8/18 00:17:31

سپهرغرب، گروه ورزشی: ورزش همدان هر اندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما همواره درگیر چالش‌ها و حواشی مختلف است.

حاشیه در ورزش امری طبیعی تلقی می‌شود و اطلاع از حواشی برای مخاطبان به خصوص دوستداران ورزش جذابیت خاصی دارد و البته بیان این حواشی‌ها و پرداختن به آن می‌تواند مسیر سرعت بخشیدن به حل مشکلات و دغدغه‌ها را نیز هموار سازد.

در روزهای اخیر برخی ورزشکاران رشته هاکی نسبت به اینکه سالن ابن سینا برای تمرین و مسابقه حق طبیعی آن‌ها است، به ناچار برای تمرین به سالن‌های دوردست حاشیه شهر همدان می‌روند.

هاکی همدان جزو قطب‌های اصلی کشور به‌شمار می‌رود که همواره در تیم‌های ملی نقش آفرین هستند اما حالا مجبورند برای تمرین به شهر جورقان یا سالن واقع در روستای علی آباد مراجعه کنند.

بازیکنان تیم پاس برای اینکه از قول مسئولان باشگاه مبنی بر پرداخت درصدی از قراردادهای مالی خود اطمینان حاصل کنند، از آن‌ها یک برگ چک تضمین دریافت کرده اند.

نارضایتی برخی شهرستان‌ها از نوع برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام پرچم به اوج رسیده و شماری از داوران که این رقابت‌ها را در مرحله شهرستانی قضاوت کردند، از دستمزدهای بسیار پایین ابراز گلایه مندی کردند.

مدیریت مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند که مالک آن حاج حسین علیمرادیان خیر مطرح نهاوندی مقیم خارج از کشور است، باردیگر به دستگاه ورزش و جوانان بازخواهد گشت.

اعتراض ورزشکاران به آنچه که استفاده نامطلوب از این مجموعه عنوان کردند، باعث شد تا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در این شهرستان و تعیین تکلیف نهایی مجموعه دعوت کند.

برخی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های همدان همچنان به‌صورت سرپرستی اداره می‌شوند و گویا علی حقیقی همچنان منتظر تبدیل حکم سرپرستی خود به مدیرکلی ورزش و جوانان استان همدان است تا مجوز صدور حکم برای ریاست شهرستان‌ها را داشته باشد.

تردد دائمی علی حقیقی سرپرست ورزش و جوانان استان همدان برای نظارت در طرح‌های عمرانی در حال ساخت و بررسی عملکرد ورزش شهرستان‌ها با ابراز رضایت فرمانداران و نمایندگان مجلس همراه شده است.

جدا شدن رشته‌های زیرمجموعه آمادگی جسمانی از فدراسیون ورزش‌های همگانی و تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی باعث سردرگمی مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی در استان همدان شده و دوره‌های آموزشی نیز تعطیل شده است.

رئیس یکی از رشته‌های موفق ورزش همدان که یک‌سال تا پایان دوره چهارساله ریاستش باقی مانده، اعلام کرده دیگر پای خود را در این رشته نخواهد گذاشت و چند دستگی آفت آن است.

صفحه اینستاگرام یکی از مربیان مطرح کشتی استان همدان که در پایتخت ساکن است، توسط عده ای هک شده و سعی داشتند از عنوان وی سوءاستفاده کنند که با هوشیاری این مربی، موضوع به پلیس فتا اطلاع داده شده است.

شناسه خبر 62328