شناسه خبر:62378
1401/8/19 01:07:47
ووپی گلدبرگ خروج از توییتر را اعلام کرد

بسیاری از افراد مشهور پیام‌رسان را ترک کردند

سپهرغرب، گروه تیک: درحالی که ایلان ماسک درحال آماده شدن برای اجرای برنامه هشت دلاری توییتر آبی خود است که شامل علامت‌های آبی برای کاربرانی است که مشترک می‌شوند، مارک کوبان و جک دورسی از بنیان‌گذاران توییتر توصیه‌هایی به مالک جدید توییتر در مورد نحوه اجرای این پلتفرم کردند.

به گزارش ورایتی، درحالی که ایلان ماسک درحال آماده شدن برای اجرای برنامه هشت دلاری توییتر آبی خود است که شامل علامت‌های آبی برای کاربرانی است که مشترک می‌شوند، مارک کوبان و جک دورسی از بنیان‌گذاران توییتر توصیه‌هایی به مالک جدید توییتر در مورد نحوه اجرای این پلتفرم کردند.

پس از اینکه ماسک توییت کرد، توییتر باید تا حد زیادی به دقیق‌ترین منبع اطلاعات در جهان تبدیل شود. دورسی پاسخ داد: این مأموریت ما است، دقیق منظورت چه کسی است؟

سپس کوبان وارد عمل شد و تصمیم ماسک مبنی بر دریافت هشت دلار در ماه برای تأیید اعتبار توییتر را زیر سؤال برد.

کوبان در توییتر خود نوشت: شما شاید برنامه راستی‌آزمایی هشت دلاری خود را به‌صورت رایگان به کسانی که دقیق‌ترین مشارکت‌کنندگان Notes (یادداشت) می‌دانید ارائه دهید، اما تأیید صحت و درستی آن آسان نخواهد بود.

ماسک پاسخ داد: «هشت دلار برای همه» که کوبان در پاسخ گفت، الان کسب‌وکار شما است و تصمیم با شما است.

در همین حال، برخی از سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس اعلام کردند که توییتر را در بحبوحه تصاحب ماسک ترک می‌کنند.

ووپی گلدبرگ هنرپیشه نامدار هالیوود و مجری برنامه «نما» در میان کسانی که قصد خروج را دارند، وجود دارد که در مجموعه گفت‌وگوهای پنل گفت: دارم خارج می‌شوم. امروز از توییتر خارج می‌شوم، چون احساس می‌کنم خیلی به هم ریخته است.

گلدبرگ ادامه داد: من می‌روم بیرون و چنانچه اوضاع توییتر آرام شود و احساس راحتی کنم، شاید برگردم. اما از امشب کارم با توییتر تمام شده است.

شناسه خبر 62378