شناسه خبر:62394
1401/8/21 00:45:49

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو سارق لوازم و قطعات خودرو و کشف هفت فقره سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح‌الله درویشی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، دو سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی کردند و پس از دستگیری به یگان انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ درویشی گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی صورت‌گرفته به هفت فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند و تعدادی از اموال مسروقه نیز از آن‌ها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این راستا تشکیل شد و سایر اقدامات قانونی درحال انجام است، به شهروندان توصیه کرد: همواره به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت عمل کرده و اقدامات ایمن‌سازی و بازدارنده را مد نظر داشته باشید و در حد امکان از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر در مکان‌های ناامن پرهیز کنید و اجازه ندهید که دیگران از محل اختفای اشیای با ارزش شما اطلاع داشته باشند.

شناسه خبر 62394