شناسه خبر:62421
1401/8/21 01:29:51

سپهرغرب، گروه ورزشی: معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان گفت: انتظامی این استان در مسابقات ورزشی منطقه پنج فراجا بین 6 استان به میزبانی همدان در رشته تیراندازی رتبه نخست را کسب کرد.

سرهنگ «هادی قزوینه» روز پنجشنبه بیان کرد: این مسابقات با شرکت ورزشکارانی از استان‌های اصفهان، مرکزی، ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: 18 تیم در سه رشته ورزشی تیراندازی، والیبال و جودو به رقابت پرداختند که در رشته تیراندازی از بین 6 تیم حاضر در این مسابقات تیم فرماندهی انتظامی همدان در جایگاه نخست ایستاد و استان‌های اصفهان و لرستان رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان ادامه داد: همچنین در رشته والیبال تیم فرماندهی انتظامی اصفهان رتبه نخست منطقه پنج کشور را کسب کرد و کرمانشاه و همدان در سکوی دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

سرهنگ قزوینه گفت: همچنین در رقابت‌های رشته جودو که در هفت وزن برگزار شد، در سه وزن نخست استان ایلام، سه وزن دوم لرستان و یک وزن هم استان همدان رتبه نخست را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در رشته جودو به‌صورت تیمی مقام نخست را استان ایلام، رتبه دوم را لرستان و مقام سوم را فرماندهی انتظامی استان همدان کسب کرد.

وی بیان کرد: مسابقات ورزشی منطقه پنج فراجا با حضور 6 استان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان همدان شب گذشته به کار خود پایان داد و تیم منتخب بهمن‌ماه امسال در قالب المپیاد سراسری فراجا به رقابت می‌پردازد که از منطقه پنج، تیم تیراندازی همدان، والیبال اصفهان و جودو ایلام در این مسابقات حضور می‌یابند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان اضافه کرد: مسابقات جودو در سالن هیئت جودو شهرستان بهار، والیبال در مجموعه ورزشی انتظامی استان در خیابان گلزار و مسابقات تیراندازی در سالن معاونت تربیت و آموزش انتظامی همدان برگزار شد.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: به منتخبان هر سه رشته ورزشی تیراندازی، والیبال و جودو علاوه‌بر جوایز نقدی، لوح تقدیر و جواز حضور در المپیاد سراسری فراجا اهدا شد.

شناسه خبر 62421