شناسه خبر:62565
1401/8/24 09:14:46

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: با همکاری مجموعه مدیریتی استان و با روش تامین مالی و تعیین تکلیف بدهی بانکی 12 واحد صنعتی با زمینه اشتغال 84 نفر در هشت ماهه امسال راه اندازی مجدد شده است.

موسی حاتمی گفت: با همکاری مجموعه مدیریتی استان و با روش تأمین مالی و تعیین تکلیف بدهی بانکی 12 واحد صنعتی با زمینه اشتغال 84 نفر در هشت ماهه امسال راه‌اندازی مجدد شده است.
وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت‌های قانون موانع تولید سایر واحد‌های صنعتی نیمه فعال و یا غیر فعال وارد وارد چرخه تولید شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام بیان کرد: احیا و افزایش ظرفیت این واحد‌های صنعتی با همکاری مجموعه مدیریتی استان با روش تأمین مالی و تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی و مالیاتی صورت گرفته است.
حاتمی ضمن اشاره به اینکه چند سالی است کمیته‌ای در زیرمجموعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار ایلام است تصریح کرد: تأمین زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی روند روبه رشدی داشته و تأسیساتی هم که ایجاد شده‌اند به تناوب باید بروز، نگهداری و تعمیر شوند.

شناسه خبر 62565