شناسه خبر:62696
1401/8/28 09:01:34
فرماندار بهار در نشست فعالان اقتصادی با مدیرعامل سابق فرابورس کشور:

رقابت در جهان بدون استفاده از فناوری‌های نوین ممکن نیست

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار بهار ابراز کرد: یکی از تحولات قرن 21، فناوری‌های نوین و آی‌تی برای سهولت ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ها، خدمات‌دهی و غیره است و بایستی برای رقابت با فناوری‌های جدید دنیا، با این فناوری‌ها آشنا شویم.

روح‌اله نباتی در نشست فعالان اقتصادی و رؤسای شرکت‌های خصوصی و واحدهای صنعتی شهرستان با مدیرعامل سابق فرابورس کشور گفت: هفته جهانی کارآفرینی بهترین فرصت برای ترویج این مهم است که در 9 سال گذشته رویداد جهانی کارآفرینی برگزار می‌شود تا افراد را تشویق به تلاش بیشتر برای خلق ایده‌های جدید و تبدیل به کسب‌وکار و درآمد کند.
وی هدف از تشکیل جلسه با مدیرعامل سابق فرابورس کشور را جذب تعدادی از جوانان با ایده‌ها و کسب‌وکارهای جدید و آشنایی صاحبان صنایع مستقر در شهرستان بهار با شرایط ورود به فرابورس و بورس دانست و افزود: یکی از تحولات قرن 21، فناوری‌های نوین و آی‌تی برای سهولت ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ها، خدمات‌دهی و غیره است و بایستی برای رقابت با فناوری‌های جدید دنیا، با این فناوری‌ها آشنا شویم.
این مقام مسئول تصریح کرد: بیش از 10 سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را شعارهای اقتصادی نام‌گذاری می‌کند که نشان‌دهنده اهمیت راهبرد اقتصادی کشور است و باید همه دست در دست هم برای رشد و شکوفایی ایران قدم برداریم.
وی افزود: پذیرش در بازار فرابورس برخلاف دیدگاه‌ها، بسیار آسان بوده و فرمانداری بهار نیز با برگزاری جلسات تخصصی با حضور کارشناسان فرابورس، به کمک متقاضیان آمده و آن را تسریع خواهد بخشید.
نباتی تصریح کرد: صنایع و تمامی تولیدکنندگان کشاورزی و غیره شهرستان بهار قابلیت پذیرش در فرابورس را دارند تا علاوه‌بر بهره‌مندی از مزایای پذیرش در بورس، به کمک منابع اقتصادی کشور بیایند.

شناسه خبر 62696