شناسه خبر:62743
1401/8/29 00:41:47

سپهرغرب، گروه خبر: وزیر نیرو روز شنبه با صدور پیامی با اشاره به پیشرفت قابل قبول و بالای 40 درصدی پروژه‌های آب‌رسانی به روستاهای محروم استان، از اهتمام مجریان این طرح قدردانی کرد.

در این پیام علی‌اکبر محرابیان با اشاره به اهتمام دولت مردمی سیزدهم نسبت به محرومیت‌زدایی و ارتقا و توسعه خدمات آب‌رسانی، پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در هفت هزار و 138 روستای محروم و دارای تنش آبی کشور را با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب جهاد آب‌رسانی، در دستور کار این وزارتخانه دانسته است.

این پیام می‌افزاید: براساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده و با توجه به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور در استان همدان، 40 درصد گزارش‌شده عملکرد آن استان در تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی مطلوب ارزیابی شده است.

در پی صدور این پیام، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با قدردانی از پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مجریان امر، اظهار کرد: درنظر داریم ترتیبی بدهیم تا در راستای افزایش رضایتمندی مردم، در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی با اولویت روستاهای فاقد آب، تسریع صورت گیرد.

پروژه آب‌رسانی به روستاهای محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آب و فاضلاب استان درحال اجرا است که با اعتباری بیش از 509 میلیارد تومان با برنامه زمان‌بندی سه‌ساله از بهمن‌ماه سال گذشته در سطح روستاهای محروم استان آغاز شده است.

شناسه خبر 62743