شناسه خبر:62750
1401/8/29 00:48:53
همه شیاطین علیه امنیت ایران صف‌آرایی کرده‌اند

اعزام 400 گروه جهادی به مناطق محروم کردستان

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز همه شیاطین در یک صف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند که به امنیت ملی ما خدشه وارد کنند اما خواب آنها تعبیر نخواهد شد.

سردار سیدصادق حسینی در رزمایش جهادگران فاطمی دو که به مناسبت آغاز هفته بسیج در سالن آزادی سنندج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بسیجی اظهار کرد: شهدای بسیج عامل قدرت و استمرار انقلاب روشنی بخش اسلام بوده‌اند.

وی افزود: امیدواریم در هفته پیش‌رو که به نام این لشکر مردمی نام‌گذاری شده شاهد استمرار خدمات شکوهمند عزیزان بسیجی باشیم.‌

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز در آغاز طلعیه هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی به منظور خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف با مشارکت 400 گروه جهادی بسیج فعالیت خود را شروع کرد.

سردار حسینی از اعزام گروه‌های جهادی شرکت‌کننده در این رزمایش به مناطق مختلف به منظور خدمات‌رسانی به مردم شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: این گروه جهادی به مدت یک هفته در بخش‌های اقتصادی، آموزشی، خدماتی فرهنگی، پزشکی و... در مناطق محروم و دورافتاده استان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: مرحله نخست این رزمایش در اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با روز بسیج سازندگی در سطح کیفی مطلوبی برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به خدمات ارائه‌شده از سوی بسیج طی یک سال گذشته گریزی زد و گفت: از هفته بسیج سال گذشته تا هفته بسیج امسال 116 هزار و 580 بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است.

سردار حسینی افزود: همچنین در این بازه زمانی 124 هزار نفرروز برادران و خواهران بسیجی در عرصه‌های مختلف خدمات جهادی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه 72 واحد از یک‌هزار واحد نیروگاه‌ پنل خورشیدی در دست اجرا در استان در این هفته شروع به کار می‌کند، خاطرنشان کرد: در بخش اقتصاد مقاومتی نیز 180 میلیارد تومان برای ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی تسهیلات پرداخت می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه کردستان افزود: پروژه آبرسانی به 169 روستا در راستای رفع تنش آبی در استان از ابتدای امسال شروع شده که تاکنون 139 کیلومتر خط انتقال انجام و 7 حلقه چاه جدید حفر و به بهره‌برداری رسیده است.

سردار حسینی از اجرا و در دست اجرا بودن 20 ایستگاه پمپاژ و 36 مخزن آب در راستای ذخیره‌سازی آب و توزیع آن در روستاهای دارای تنش آبی در قالب این پروژه خبر داد و گفت: این اقدامات تنها بخشی از خدمات بی‌منت بسیج در راستای خدمت‌رسانی به مردم استان بوده است.

وی در ادامه به اتفاقات اخیر در کشور و هجمه‌های گسترده دشمنان گریزی زد و تصریح کرد: امروز همه شیاطین در یک صف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند که به امنیت ملی ما خدشه وارد کنند اما خواب آن‌ها تعبیر نخواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد سد و مانع در مسیر پیشرفت ایران اسلامی به کار گرفته است و در این راستا دست به هر توطئه‌ای می‌زنند.

سردار حسینی افزود: امروز سرسپردگان و جیره‌خواران استکبار در برخی نقاط کشور دست به اسلحه برده و خون فرزندان بی‌گناه این ملت را می‌ریزند.

وی با بیان اینکه داعش را آمریکا به وجود آورد و هم اکنون در بخشی از کشور سوریه آن‌ها را نگهداری و علیه مردم ایران ترغیب می‌کنند، گفت: آنچه دشمن خواب می‌بینند را به گور خواهند برد و به جایی نمی‌رسد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی از امنیت و استقلال خود دفاع می‌کنند و مانع رسیدن دشمن به اهداف شومشان خواهند شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در این آوردگاه ملت شریف ایران پیروز بوده و هستند، عنوان کرد: امروز دشمنان برای هتک حرمت به مقدسات اسلام تمام قوای خود را به میدان آورده‌اند اما به جایی نمی‌رسند.

سردار حسینی اضافه کرد: حضور بسیج در میادین مختلف نشان داد که یکی از اهرم‌های قدرت و خدمت‌رسانی است و همواره مایه یاس دشمنان شده است.

شناسه خبر 62750