شناسه خبر:62789
1401/8/30 09:14:57

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در سال جاری 12 هزار و 549 شغل در استان ایجاد شده است.

نورالدین الیاسی از ایجاد و ثبت اشتغال در استان خبر داد و گفت: در ایجاد این فرصت شغلی تمامی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی با نظارت عالیه استاندار نقش‌آفرینی کرده‌اند.
وی با اشاره به این که آنچه تا به امروز در استان محقق شده حاصل تلاش و پیگیری کار جمعی تحت عنوان زیست بوم ملی اشتغال است افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به موضوع زنجیره ارزش و مشاغل خرد که رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر را به‌دنبال داشته باشد توجه کنند.
مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان این که در برخی موارد اشتغال ایجاد شده در سامانه اشتغال ثبت نمی‌شود گفت: فرآیند ارزیابی و صحت سنجی اطلاعات ثبت شده در این سامانه در مرکز استان از سوی این اداره کل و در شهرستان‌ها توسط ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در سطح ملی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت دقیق انجام می‌شود.
الیاسی گفت: در سال جاری 12 هزار و 549 شغل در استان ایجاد شده است.
وی از پیشتاز بودن استان ایلام در سامانه ملی رصد در زمینه ثبت اشتغال خبر داد و افزود: تعهد اشتغال استان در سامانه رصد، ایجاد و ثبت 6 هزار و 671 فرصت شغلی بوده است که ایلام دو برابر این رقم ثبت اشتغال داشته است.

شناسه خبر 62789