شناسه خبر:62813
1401/8/30 09:58:44
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

دستگاه قضا پیگیر جنایات‌ رسانه‌های معاند در حوادث اخیر باشد

سپهرغرب، گروه سیاسی: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا از دستگاه دیپلماسی و معاونت بین‌الملل قوه قضائیه خواست پیگیر جنایت‌های آشکار رسانه‌های معاند و مشارکت واضح آنان در اقدامات تروریستی اخیر باشد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با صدور بیانیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در ایذهٔ خوزستان و اصفهان؛ حملات کور تروریستی مزدوران داخلی استکبار جهانی را محکوم کرد.
 متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ انا لله و انا الیه راجعون
بار دیگر ایادی استکبار جهانی و مزدوران وطن‌فروش جهان‌خواران، خاک میهن عزیز اسلامی ما را با خون جوانان و کودکان وطن آبیاری کرده و گلگون ساخته‌اند. در پی جنایات وحشیانه تروریست‌ها در ایذه و اصفهان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، ترور مردم بی‌دفاع در ایذه و نیروهای حافظ امنیت در اصفهان را به اشد وجه محکوم می‌سازد.
آنچه این روزها در ایران می‌گذرد جلوه‌ای از مقاومت تمام قد ملتی تاریخ ساز و مفتخر به رهبری احرار عالم در مبارزه با مستکبران جهان معاصر است. پر واضح است در شرایطی که تحولات جهانی، معادلات جهان تک قطبی را بیش از پیش تضعیف نموده و همزمان با تلاش دولت انقلابی، تحریم‌های اروپایی- آمریکایی در حال بی‌اثر شدن است، ناآرام کردن جامعه و ترور مردم بی دفاع، در دستور کار جهان خواران و دشمنان ملت مبارز ایران قرار گرفته است.
نکته قابل توجه، راهبرد هوشمندانه نیروهای نظامی و انتظامی در خودداری از کاربرد سلاح و تیر جنگی در منازعات است. بی‌شک این صبر تاریخی نیروهای حافظ نظم ایران، مایه جدایی صف مردم از تروریست‌ها و تجزیه‌طلبان بوده است و همین راهبرد هوشمندانه است که جنایتکاران را از پوستین دروغین دوستداری ملت برون آورده و وادار کرده تا به جنایت‌های کور و بیشرمانه اخیر روی آورند.
آنچه در این میان بی‌سابقه است، حجم سنگین بمباران رسانه‌های ضدنظام و جنگ جهانی رسانه‌ای مستکبران عالم علیه جمهوری اسلامی است تا آنجا که به آموزش فنون جنگ شهری و ساخت بمب دست‌ساز به مخاطبان فارسی زبان روی آورده‌اند. رسانه سعودی ایران‌اینترنشنال با وقاحت تمام از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌کند و به تریبون رسمی تروریست‌های ضدایرانی بدل شده است. بی‌بی‌سی فارسی و دوئچه‌وله نیز مدام در حال تشویش اذهان مخاطب فارسی زبان و دروغ‌سازی علیه دولت ایران است.
از دستگاه دیپلماسی و نیز معاونت بین‌الملل قوه قضائیه انتظار می‌رود پیگیری جنایت‌های آشکار رسانه‌های معاند و مشارکت واضح آنان در اقدامات تروریستی اخیر را در دستور کار خود قرار دهند. انتظار می‌رود رسانه‌های معاند در لیست سیاه سازمان‌های تروریستی قرار گرفته و از طریق پلیس بین‌الملل نسبت به تعقیب و بازداشت آنان اقدام گردد.
در این میان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با تمام توان در کنار ملت تاریخ‌ساز، مقاوم و مبارز ایران اسلامی است و تمام تلاش خود را در جهت آگاه ساختن جهانیان از رسالت عدالت‌خواهانه ملت مقاوم ایران بذل خواهد کرد؛ ان‌شاء‌الله.
إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلَّا تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ «سوره مبارکه فصلت آیه 30»
همانا کسانى که گفتند: «پروردگار ما خداست، پس (بر این عقیده) مقاومت نمودند، فرشتگان بر آنان نازل مى‌شوند (و مى‌‌گویند:) نترسید و غمگین مباشید و بشارت باد بر شما به بهشتى که پى در پى وعده داده مى‌شدید.

شناسه خبر 62813