شناسه خبر:63069
1401/9/7 09:00:51

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان درگزین از احداث راهدارخانه این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های آینده اقدامات لازم برای ساخت آن صورت گرفته و هرچه سریع‌تر عملیات عمرانی طرح آغاز شود.

کمیل خواستان با اشاره به اینکه ماده 23 این پروژه گرفته شده است، اظهار کرد: احداث راهدارخانه در شهرستان یک ضرورت بود که امیدواریم با احداث این راهدارخانه روند خدمات‌رسانی به خودروهای عبوری بهبود یابد.
وی افزود: درگزین به‌سرعت درحال توسعه و حرکت به سمت اقتصادی شدن بوده و این حرکت از سرعت خوبی برخوردار است و در این مسیر اگر همراهی مردم نبود، پیشرفتی حاصل نمی‌شد.
خواستان در ادامه از پیش‌بینی 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و آغاز عملیات عمرانی امسال کتابخانه استاندارد این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم و ماده 23 احداث این کتابخانه با حمایت‌های استاندار دریافت شده و هم‌اکنون آماده شروع عملیات عمرانی است.
وی همچنین با اشاره به ادارات مستقرشده در شهرستان نوپای درگزین، بیان کرد: طی 10 ماه گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده برای رفاه شهروندان پنج اداره شامل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی در شهرستان درگزین مستقر شده‌اند.
فرماندار شهرستان درگزین یادآور شد: درحال حاضر استقرار ادارات ثبت اسناد و بنیاد مسکن نیز در دست پیگیری بوده است و بر آن هستیم تا هرچه سریع‌تر این ادارات هم در شهرستان مستقر شوند.

شناسه خبر 63069