شناسه خبر:63251
1401/9/12 08:51:07

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان بهار گفت: باید به‌صورت هدفمند برای رفع آسیب‌های اجتماعی در مدارس اقدام کرد که ارائه مشاوره به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان از اولویت‌ها است.

روح‌اله نباتی در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بهار که با حضور امام‌جمعه بهار، بخشدار صالح‌آباد و رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان به میزبانی آموزشگاه شبانه‌روزی روستای پرلوک از توابع بخش صالح‌آباد برگزار شد، گفت: باید به‌صورت هدفمند برای رفع آسیب‌های اجتماعی در مدارس اقدام کرد که ارائه مشاوره به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان از اولویت‌ها است.
وی در ادامه افزود: اداره آبفای شهرستان سریعاً با نقشه‌برداری و لوله‌گذاری مشکل آب شرب مدارس روستای حسن قشلاق را رفع کند و این اقدام باید با ضرب‌الاجل همراه باشد.
نباتی گفت: برگزاری جشن ستارگان پذیرفته‌شده در آزمون سراسری اقدام خوبی بود که باعث افزایش حس رقابت و میل به موفقیت در دانش‌آموزان کنکوری شهرستان شده است که می‌توان با دعوت از نخبگان بهاری در سطح استان و کشور به تزریق امید و روحیه شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری پرداخت.
وی در پایان به وضعیت خوب شهرستان بهار در ریشه‌کنی بی‌سوادی اشاره کرد و افزود: رشد کمی و کیفی تعلیم و تربیت در مدارس با همت و تلاش همه دستگاه‌ها و مردم ادامه خواهد داشت.

شناسه خبر 63251