شناسه خبر:63349
1401/9/14 08:50:15
رییس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد:

تفکر و روحیه بسیجی در تمامی عرصه‌ها راهگشاست

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ما شاهد تلاش‌های مجاهدانه، شجاعانه و مظلومانه بسیجیان و نیروهای انتظامی در رابطه با حوادث اخیر هستیم که تا پای جان در صحنه بودند و جانانه ایستادگی کردند.

محمود مسگریان در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه همدان، هفته بسیج را به وی و بسیجیان تبریک گفتند. با تاکید بر اینکه تفکر و روحیه بسیجی در تمامی عرصه‌ها راهگشاست، افزود: بسیجیان همواره در تمامی عرصه‌های کشور و دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام جانانه در صحنه حاضر بوده اند و مظلومانه مورد هجمه‌ها قرار گرفتند، در حوادث اخیر نیز بسیجیان مظلوم واقع شدند و شهدای زیادی را تقدیم نظام و کشور کردند که در مقابل عظمت این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آورم.
وی تصریح کرد: اگر چه در روزهای نخست شاهد وارد کردن خسارت‌های میلیاردی آشوبگران به اموال عمومی و مدیریت شهری بودیم اما خوشبختانه در روزهای بعد بسیجیان و نیروهای انتظامی مخلصانه در میدان حاضر شدند و با شجاعت و ایثار خود از اموال عمومی، مبلمان شهری و سرمایه‎‌‌های ملی کشور حفظ و حراست کردند که جا دارد از زحمات تمامی این عزیزان تشکر کنم.
   ناتوی رسانه‌ای غرب به دنبال تهییج افکار عمومی جهان علیه ایران است
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه این دیدار گفت: وظیفه اصلی بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی، جذب آحاد مختلف مردم با هدف آموزش، ساماندهی، حفظ انسجام و به‌کارگیری ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب و نظام، ذیل فرماندهی معظم کل قوا است.
علی رضایی عنوان کرد: بسیج دارای ظرفیت‌های متعدد و مختلفی در عرصه‌های گوناگون است که لازم است از این ظرفیت عظیم و اثرگذار در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای کشور به نحو شایسته استفاده گردد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت در بسیج مراکز استان‎ها بسیار سخت است، افزود: با وجود اینکه بسیج همواره در خدمت به مردم و کشور در راس قرار دارد، اما متاسفانه اغلب مواقع با کمبود منابع مواجه است و همین موضوع باعث ایجاد فاصله بین تعهدات و توانایی‌های این نهاد شده است، لذا لازم است ادارات و دستگاه‌های مختلف از این نهاد انقلابی و مردمی حمایت حداکثری را داشته باشند.
رضایی با بیان اینکه حوادث و اغتشاشات اخیر کشور بسیار پیچیده و برنامه‌ریزی‌شده صورت‌گرفته و هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرده، افزود: ناتوی رسانه‌ای غرب به دنبال تهییج افکار عمومی جهان علیه ایران است تا فضای کشور را با چالش جدی روبرو کند اما خوشبختانه با سعه صدر و هوشمندی نظام و با ایثار و رشادت بسیجیان و نیروهای انتظامی شاهد مدیریت فضای آشوب و برچیده شدن فتنه در کشور هستیم.
وی افزود: صمیمانه از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه بسیجیان و تمامی نیروهای انتظامی که در کف میدان حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.
ادامه مطلب را در سایت روزنامه سپهرغرب به نشانی  مطالعه کنید.

شناسه خبر 63349