شناسه خبر:63594
1401/9/20 10:58:21

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: با تلاش‌های جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سال گذشته و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه‌گذار جدید، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان اظهار کرد: بیش از پنج سال است کارخانه تولیدی پرریس سنندج تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق آن از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، احیای کارخانه در دستور کار جدی قرار گرفت.
وی تأکید کرد: مدیریت جدید این شرکت متعهد شده با تکمیل فعالیت‌های این کارخانه و رفع موانع پیش‌رو، میزان اشتغال مستقیم را به 300 نفر برساند.
رئیس‌کل دادگستری کردستان اضافه کرد: واگذاری این کارخانه به سرمایه‌گذار جدید، طبق مقررات قانونی و در چهارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: بر خلاف اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضائی استان به مقوله امنیت، این دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه‌گذاری و توسعه استان پشتیبانی می‌کند.
کارخانه پرریس کردستان در شهرک صنعتی سنندج قرار داشته و در حوزه پوشاک فعالیت دارد که از سال 81 تا 96 فعال بود و از سال 96 تاکنون به دلیل بدهی‌های بانکی کاملاً به حالت تعطیل درآمده بود.

شناسه خبر 63594