شناسه خبر:63635
1401/9/21 09:04:23

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: عامل تعرض به تریلرها و کامیون‌های عبوری در این شهرستان توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز یکشنبه سپهرغرب از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر گفت: شب گذشته مأموران پاسگاه انتظامی جنت‌آباد در حین گشت‌زنی مشاهده کردند فردی با یک دستگاه تاکسی اقدام به سنگ‌پرانی به سمت تریلرها و کامیون‌های عبوری می‌کند.
وی اضافه کرد: دارنده تاکسی با مشاهده مأموران به سمت زمین‌های کشاورزی حوالی متواری و پس از طی مسافتی متوقف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته محرز شد که تاکسی یادشده دارای سابقه سرقت از شهرستان همدان است که پس از تشکیل پرونده، راننده این خودرو به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان همدان شد.
وی ادامه داد: تاکنون عوامل انتظامی سه دستگاه وسایل نقلیه مزاحم خودروهای باری متوقف و 9 نفر از مرتبطان این موضوع را دستگیر کرده و تحویل مرجع قضائی داده‌اند.
 جریمه محتکر نهاده‌های دامی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان نیز گفت: محتکر نهاده‌های دامی به پرداخت بیش از 6.5 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مرضیه یونسی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت مبنی بر احتکار بیش از 614 تُن نهاده‌های دامی به ارزش 12 میلیارد ریال، پرونده‌ای در هیئت رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.
وی اضافه کرد: پس از بررسی کارشناسی این پرونده و احراز تخلف، متهم به پرداخت 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در حق دولت محکوم و با تلاش دایره اجرای احکام جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.
یونسی از هم‌استانی‌ها خواست درصورت مشاهده تخلف صنفی موضوع را از طریق تماس با شماره 32523442، تلفن گویای 124، سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir اطلاع‌رسانی کنند.

شناسه خبر 63635