شناسه خبر:63643
1401/9/21 09:19:06

سپهرغرب، گروه خبر: بهره‌برداری از 83 طرح عمران روستایی در گیلانغرب به‌مناسبت سالگرد بزرگداشت عملیات غرورآفرین مطلع‌الفجر با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان در روستای «چشمه مورینه» از توابع این شهرستان آغاز شد.

فرماندار گیلانغرب روز یکشنبه در حاشیه افتتاح نمادین آسفالت معابر روستای چشمه مورینه با حضور استاندار و جمعی از اهالی روستا و مسئولان استانی و محلی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای روکش آسفالت، بهسازی معابر، کانال‌کشی و جدول‌گذاری و بهسازی 32 کیلومتر راه روستایی در 83 روستای شهرستان گیلانغرب است.
«وحید محمدی» افزود: اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این طرح‌ها درمجموع 600 میلیون تومان است که در راستای توسعه و عمران و آبادانی روستا و خدمت‌رسانی به روستاییان اجرا و عملیاتی شده است.
وی اظهار کرد: این طرح‌ها با پیگیری‌های صورت‌گرفته و مشارکت بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب اجرای طرح‌های هادی روستایی انجام شده است.
فرماندار گیلانغرب از تلاش‌ها و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در کمک به بهسازی معابر روستایی قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به روستاییان به‌کار گرفته‌ایم.
شهرستان گیلانغرب دارای 510 کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

شناسه خبر 63643