شناسه خبر:63722
1401/9/23 08:50:44

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان از رفع موانع سه واحد تولیدی و صنعتی استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز سه‌شنبه در سی‌وهشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: مشکلات این طرح‌ها در زمینه مسائل بانکی، بدهی به شرکت گاز و صدور پروانه بود که با تقسیط بدهی و امهال مطالبات آن‌ها در رفع موانع و گره‌گشایی از مشکلات در راستای رونق فعالیت‌های تولیدی این واحدها، ابلاغ شد.
وی تصریح کرد: با مصوبه ستاد تسهیل مبلغ 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به‌منظور رونق فعالیت‌های مرتبط با کار و تولید به چهار واحد صنعتی و تولیدی این استان پرداخت می‌شود.
استاندار همدان تولید، اشتغال و حمایت از فعالیت‌های اشتغال‌زا را اولویت نخست دولت دانست و افزود: برای ایجاد اشتغال در کشور باید سرمایه‌گذاری‌ها و تسهیلات بیش‌ازپیش به سمت حمایت از تولید هدایت شود.
قاسمی‌فرزاد با تأکید بر لزوم توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی استان و حمایت از آن‌ها، اظهار کرد: اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در گرو حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی است.
وی، صرفه‌جویی در مصرف گاز را با توجه به آغاز فصل سرما در اولویت دانست و یادآور شد: واحدها و بنگاه‌های تولیدی صرفه‌جویی در مصرف گاز را در دستور کار قرار دهند تا تولید همچنان تداوم داشته باشد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده هر نوع همکاری برای سرویس سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها هستند، اظهار کرد: همه مردم، ادارات، نهادها و سازمان‌ها باید همکاری لازم را در کاهش و مصرف بهینه سوخت برای گذر از فصل سرما داشته باشند.

شناسه خبر 63722