شناسه خبر:64159
1401/10/3 09:15:36

سپهرغرب، گروه خبر: وزیر کشور گفت: وزارت کشور با کمک مجموعه‌های مختلف و شهرداری‌ها، به دنبال حل مشکلات و معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی مناطق حاشیه‌نشین است.


احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه اظهار کرد: معضل حاشیه‌نشینی در طول زمان در شهرهای بزرگ کشور شکل گرفته و متأسفانه در ادوار گذشته کمتر به این موضوع توجه شده است.
وی افزود: در دولت مردمی با نگاهی ویژه موضوع سامان‌دهی محلات حاشیه‌ای دنبال می‌شود و این مناطق در شهرهای سراسر کشور شناسایی شده‌اند.
وزیر کشور عنوان کرد: وزارت کشور با کمک مجموعه‌های مختلف و شهرداری‌ها، به دنبال حل مشکلات و معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی این مناطق است.
وحیدی گفت: در سفر قبلی به استان کرمانشاه از مناطق حاشیه‌ای این شهر مانند محله‌های آقاجان و ملاحسینی بازدید به عمل آمد و از نزدیک معضلات اجتماعی و مشکلات آن‌ها به شکل میدانی مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در آن بازدید مقرر شد شهرداری کرمانشاه با کمک دیگر مجموعه‌ها با جدیت برنامه سامان‌دهی محلات مذکور را پیگیری کند.
وزیر کشور در پایان با تقدیر از تلاش‌های بهمن امیری‌مقدم استاندار سابق طی مدت حضور در استان کرمانشاه، برای محمدطیب صحرایی استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.
«احمد وحیدی» وزیر کشور روز پنجشنبه برای حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه به این استان سفر کرده و در نخستین برنامه خود پس از ورود به کرمانشاه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد.
وزیر کشور عصر روز پنجشنبه در مراسم معارفه استاندار کرمانشاه شرکت کرد؛ هیئت دولت در جلسه روز چهارشنبه 30 آذرماه، «محمدطیب صحرایی» را به‌عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کرد.

شناسه خبر 64159