شناسه خبر:64391
1401/10/10 09:10:12

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج کارگری استان همدان گفت: 80 برنامه فرهنگی و اجتماعی برای کارگران و کارخانجات در طرح جهادگران فاطمی در استان همدان انجام می‌شود.

ابوالفضل برات‌زاده در این‌باره بیان کرد: این طرح در بسیج کارگران و کارخانجات از تاریخ 9 دی تا 14 دی ماه با عنوان جمعه تا جمعه با اجرای 80 برنامه متنوع، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، جهادی و بصیرتی در سطح استان همدان و شهرستان‌ها و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت کارگران و کارخانجات اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای رسالت، کمک به تحقق عدالت، شعار خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی 80 برنامه فرهنگی و اجتماعی در کارخانجات استان همدان با همکاری بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی یا حیدریون تولید انجام خواهد شد
مسئول بسیج کارگری استان همدان در ادامه از اهم برنامه‌های طرح حیدریون تولید نام برد و خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه‌های که در این هفته برنامه‌ریزی شده است می‌توان به تشکیل گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات که از نمازجمعه آغاز خواهد شد نام برد.
برات‌زاده از غبارروبی مزار شهدا، برنامه بصیرتی جهاد تبیین، اعزام بیش از 80 نفر بسیجیان در غالب 8 گروه جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات، بهسازی و تعمیر لوازم منازل محرومان توسط گروه‌های جهادی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود افزود: یک گروه در غالب شیفت ایثار فعالیت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: 8 میز خدمت در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌ها و همچنین بیش از 15 مورد جلسه اخوت کارگری با کارفرمایان، در راستای جهاد تبیین برگزاری برگزار می‌شود.
برات‌زاده از برگزاری 30 نشست سیاسی با محوریت جهاد تبیین در راستای امید آفرینی و بیان واقعیت‌ها و پیشرفت‌های نظام در مقابله با جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن نام برد و یادآور شد: بیش از 240 بسته معیشتی تهیه و توزیع در این هفته خواهد شد.
مسئول بسیج کارگری استان همدان در پایان با بیان اینکه بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان، معلمان، طلاب و دانشجویان در غالب برنامه راهیان پیشرفت به واحدهای تولیدی جهت آشنایی با تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی مصرف کالای ایرانی اعزام خواهند شد گفت: رزمایش پدافند غیرعامل در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان کبودراهنگ، ویژه‌برنامه دهه مقاومت و بصیرت در سالگرد حاج قاسم سلیمانی در سطح مراکز شهرستان‌ها، اعزام 10 نفر از مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی موفق و انقلابی با عنوان سفیران تولید به مدارس و مساجد و دانشگاه‌ها خبر داد.

شناسه خبر 64391