شناسه خبر:64492
1401/10/12 09:29:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از افتتاح تنها مدرسه‌ کشور که کلنگ‌زنی آن توسط سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام شده هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها در ملایر خبر داد.

حمید شیرازیانی با اشاره به افتتاح تنها مدرسه‌ کشور که توسط سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی کلنگ‌زنی شده، هم‌زمان با سالگرد شهادت این سردار بزرگ خبر داد و اظهار کرد: کلنگ احداث این مدرسه در مهرماه 1395 توسط حاج‌قاسم سلیمانی به زمین زده شده که 13 دی‌ماه افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: این پروژه تنها مدرسه‌ای در سطح کشور است که کلنگ‌زنی آن به دست سرادر شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام گرفته و به همین دلیل به‌نام ایشان نام‌گذاری شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این بنا 13 میلیارد تومان هزینه شده است، ابراز کرد: این دبیرستان با زیربنای دو هزار و 350 متر مربع، دو هزار و 600 متر مربع محوطه و 190 متر طول دیوارکشی، دارای 18 کلاس و اتاق است.
وی خاطرنشان کرد: مدرسه دخترانه شهید قاسم سلیمانی ملایر با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش، سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور، مسئولان استان و نمایندگان شهرستان ملایر افتتاح شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شناسه خبر 64492