شناسه خبر:64672
1401/10/17 09:23:24

سپهرغرب، گروه خبر: معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: 110 دستگاه انواع ماشین‌آلات و بیش از 300 نیرو در قالب ستاد برف‌روبی در سطح شهر سنندج فعال هستند و هم‌زمان با شروع بارش‌ها، به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

عرفان فتحی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج با بیان اینکه شهرداری سنندج تمام توان و تجهیزات مجموعه را برای خدمات‌رسانی هرچه شایسته به شهروندان در قالب ستاد برف‌روبی به‌کار برده است، اظهار کرد: 110 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین، 18 دستگاه ماشین‌آلات پشتیبانی و بیش از 300 نیرو در قالب ستاد برف‌روبی در شهر سنندج به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به آماده‌سازی 40 هزار کیسه ماسه و نمک، افزود: 13 هزار و 500 تُن ماسه و نمک خریداری شده و با توجه به گستردگی و شرایط هر منطقه و ناحیه، آماده‌سازی شده و در نقاط مختلف تعبیه و انبار شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج به مصرف 800 تُن ماسه و نمک هم‌زمان با شروع بارش‌ها تا ساعت 23 چهارشنبه‌شب اشاره کرد و یادآور شد: درمجموع 138 مخزن نمک و ماسه برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان در نقاط مستعد خطر در سطح شهر تعبیه شده است.
   ظرفیت اسکان 70 مسافر درراه‌مانده
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: دو محل اسکان برای مسافران درراه‌مانده در پایانه و محل اسکان راهیان نور با ظرفیت حدود 70 نفر و 200 تخته پتو نیز آماده شده است.
وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 25 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه مینی‌بوس برای جابه‌جایی شهروندان درنظر گرفته شده است، گفت: 16 پارکینگ برای پارک تاکسی‌ها در مدارس سطح شهر درنظر گرفته شده است و به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.
این مقام مسئول افزود: هم‌زمان با شروع بارش‌ها از ظهر روز گذشته خدمات‌رسانی در قالب ستاد برف‌روبی در شهر سنندج شروع شده و مشکل خاصی نداشته‌ایم.

شناسه خبر 64672