شناسه خبر:64877
1401/10/20 11:55:01

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئله ازدواج، شغل و مسکن جوانان، اگر در سطح استان حل شود، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

آیت‌الله مصطفی علما در دیدار با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه که پیش از ظهر روز گذشته در محل دفتر امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد، بر رفع مشکلات مردم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود تأکید شد.

وی افزود: باید سه موضوع را مد نظر قرار داد؛ اول امر ازدواج جوانان، دوم شغل و سوم مسکن، زیرا اگر این موضوعات در سطح استان حل شود، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن ظرفیت‌های بالقوه استان، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تحت نظر استاندار نسبت به رفع بیکاری اقدام اساسی کنند.

استاندار کرمانشاه نیز در ادامه با اظهار خرسندی از حضور در استان کرمانشاه، گفت: باید با همه توان و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به‌صورت اورژانسی نسبت به رفع مشکلات اقدام و از موقعیت‌های ارزشمند موجود استفاده بهینه شود.

وی افزود: مردم استان کرمانشاه مردمی اصیل، ولایی و با پیشینه‌ای روشن هستند که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و در این آرمان مقدس هزاران شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های خدادای، استعدادهای خوب نهفته استان در همه زمینه‌ها شکوفا شده تا مردم بزرگ استان از مواهب انقلاب اسلامی بیشتر بهره‌مند شوند.

شناسه خبر 64877