شناسه خبر:65179
1401/11/2 10:00:56

سپهرغرب، گروه خبر: معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان از برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان خبر داد.

علی خاکسار بیان کرد: این رویداد فرهنگی از 24 بهمن‌ماه تا 17 اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه پیگیری زیادی برای برگزاری جشنواره انجام شده است، تصریح کرد: درصدد هستیم جشنواره امسال متفاوت از سال‌های گذشته باشد و بستری برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم شود.
خاکسار با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان یک ظرفیت مغفول مانده است که می‌تواند به برند تبدیل شود، اظهار کرد: جلسه‌ای با محوریت استانداری همدان در این رابطه برگزار و مقرر شد این دستگاه حامی جشنواره باشد.
وی با اشاره به ایجاد هم‌افزایی میان میراث فرهنگی و شهرداری همدان برای برگزاری این رویداد، مطرح کرد: امیدواریم با تعامل ایجادشده میان دستگاه‌ها جشنواره خوبی را شاهد باشیم.
خاکسار به برخی از برنامه‌های تدارک دیده‌شده‌ جشنواره اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ‌برفی و غیر برفی، نمایشگاه صنایع‌ دستی و سوغات، عرضه خوراکی‌های زمستانی، جشنواره کدو، جشنواره تندرستی و زیبایی، نمایشگاه قهوه و شکلات و مسابقه ساخت آدم برفی، ازجمله این برنامه‌ها است.
وی ادامه داد: همچنین در مدت برگزاری جشنواره‌، تخفیف‌هایی برای تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی، سوغات و نمایشگاه‌های صنایع دستی درنظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف‌ها استفاده کنند.

شناسه خبر 65179