شناسه خبر:65182
1401/11/2 10:06:02

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار بهار با بیان اینکه شهرستان بهار ازنظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند، گفت: علاوه‌بر استقلال تقسیمات سیاسی شهرستان بهار، پیگیر تفکیک حوزه انتخابیه نیز هستیم.

️به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، روح‌الله نباتی در جلسه بررسی موانع اقدام ملی مسکن شهرستان بهار اظهار کرد: اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، نویدبخش خانه‌دار شدن بخش عظیمی از جامعه بوده و در شهرستان بهار با توجه به نبود زمین دولتی و مرغوبیت زمین‌های کشاورزی در اطراف شهر، برای تأمین زمین مشکلاتی وجود داشت که با تدابیر اندیشیده‌شده و با الحاق 50 هکتار به محدوده شهری، در کل شهرستان اتفاقات خوبی در حوزه نهضت ملی رقم خواهد خورد.
️وی به دغدغه مردم شهرستان بهار اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان بهار خواهان استقلال این شهرستان هستند و به هیچ عنوان راضی به الحاق به مرکز استان نیستند و ما با همه توان پیگیر دغدغه‌ها و مطالبات اساسی مردم شهرستان بهار هستیم.
️نباتی خاطرنشان کرد: موضوع کلان‌شهر شدن همدان هیچ ارتباطی به شهرستان بهار ندارد و خدشه‌ای به استقلال شهرستان بهار وارد نخواهد کرد و این شهرستان ازنظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند.
وی در پایان تصریح کرد: بارها به‌صورت مکتوب و در جلسات و به‌ویژه در سفر ریاست‌جمهوری خواستار تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ شده‌ایم.

شناسه خبر 65182