شناسه خبر:65251
1401/11/3 10:09:51

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: کلیات اساسنامه منطقه آزاد تجاری- صنعتی قصرشیرین در شورای نگهبان به تایید رسید و برای ابلاغ راهی دبیرخانه منطقه آزاد کشور شده است.

«محمد حیدری» روز یکشنبه اظهارکرد: پس از ابلاغ رسمی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط طبق مفاد بند 6 ابتدا باید فرایند انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن توسط مجمع عمومی انتخاب و توسط شورای عالی مناطق آزاد تایید و پس از امضای حکم توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مبتنی بر ایجاد ساختار و سازمان شود.
وی اظهار کرد: در این اساسنامه تمام جزئیات و همچنین ساز و کارهای لازم برای شروع عملیات اجرایی مشخص شده است که پس از انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره باید دفتر مرکزی و سازمان اداری آن در محل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین واقع شود.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه اظهار امیدواری کرد با مساعی دولت و استاندار کرمانشاه هرچه سریع‌تر با انتخاب هیئت مدیره منطقه آزاد تجاری- صنعتی قصرشیرین شاهد جذب جوانان شایسته بومی این شهرستان و استان کرمانشاه و سرمایه گذاران برای قوام گرفتن این منطقه و فرصت پیشرفت، توسعه و تحول این شهرستان مرزی باشیم.
حیدری ادامه داد: منطقه آزاد تجاری - صنعتی قصرشیرین شامل هفت هزار و 223 هکتار زمین از مرز رسمی پرویزخان تا مرز رسمی خسروی را شامل می‌شود که با جذب سرمایه گذاران و به بار نشستن این منطقه شاهد اشتغال، پیشرفت و تحول منطقه خواهیم بود.
با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، قصرشیرین 15 اردیبهشت سال 1400 به صورت رسمی منطقه آزاد تجاری شد.

شناسه خبر 65251