شناسه خبر:65284
1401/11/4 09:26:17

سپهرغرب، گروه خبر: معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح گفت: با تولید بیش از 535 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در دی‌ماه امسال، تولید انرژی در نیروگاه شهیدمفتح از مرز پنج میلیارد و 800 میلیون کیلووات ساعت انرژی عبور کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، پژمان اختری با اشاره به اینکه با تولید بیش از 535 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در دی‌ماه امسال تولید انرژی در نیروگاه شهیدمفتح از مرز پنج میلیارد و 800 میلیون کیلووات ساعت انرژی عبور کرد، اظهار کرد: با وجود سرمای بی‌سابقه هوا در روزهای گذشته و اتمام تعمیرات اساسی واحد شماره دو نیروگاه و اتصال مجدد این واحد 250 مگاواتی به شبکه سراسری، تولید انرژی در نیروگاه شهیدمفتح افزایش یافته است.
معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح اتمام تعمیرات اساسی واحد شماره دو این مجموعه را اقدامی ارزشمند در راستای افزایش تولید انرژی و تأمین برق مورد نیاز شبکه برشمرد و افزود: واحد شماره دو نیروگاه شهیدمفتح با ظرفیت تولید 250 مگاوات و با حداکثر توان در مدار تولید قرار دارد.
شایان ذکر است نیروگاه شهیدمفتح دارای چهار واحد 250 مگاواتی بخار است و با تولید یک‌هزار مگاوات انرژی، سهم بسزایی در کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه برق دارد.

شناسه خبر 65284