شناسه خبر:65484
1401/11/9 09:07:22

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه خبر داد.

رضا نوری از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم توسط مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد.
وی بیان کرد: در اجرای این طرح 11 متهم دستگیر شدند؛ همچنین مقادیری مواد مخدر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم در این شهرستان کشف شده است.
نوری افزود: در اجرای این طرح طی سه روز گذشته پنج سارق ازجمله سه سارق اماکن خصوصی، یک سارق محتویات داخل خودرو و یک سارق معابر عمومی، سه معتاد متجاهر و پُرخطر و سه نفر درخصوص سایر جرایم دستگیر شدند و دو فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت اماکن خصوصی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر به‌صورت مستمر در شهرستان ادامه خواهد داشت و از شهروندان انتظار است خادمان خود در مجموعه پلیس را در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه یاری کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

شناسه خبر 65484