شناسه خبر:65543
1401/11/10 10:04:54

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست به‌طور جدی و ویژه مصوبات سفر هفته گذشته به استان بابل عراق را پیگیری و عملیاتی کنند.

حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان با اشاره به سفر هفته گذشته خودبه کشور عراق اظهار داشت: نتیجه سفر دو روزه به استان بابل نتایج مثبتی در همه عرصه‌ها داشت و اجرایی شدن این مصوبات در سایه پیگیری و جدیت مدیران مربوطه بوده و امید است شیرینی و حلاوت این سفر و مصوبات آن را مردم استان ببینند.
وی افزود: ظرفیت‌های استان در این سفر با حضور مدیران مربوطه با مدیران متناظر استان بابل مورد بررسی قرار گرفت که مصوبات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری و کشاورزی و سایر عرصه‌ها داشت.
استاندار ایلام تأکید کرد: یکی از ظرفیت‌های بالقوه استان که می‌تواند بالفعل شده و ایلام را صورت جهشی به سمت توسعه حرکت دهد، بخش گردشگری است که تحقق و به فعلیت رساندن این ظرفیت متضمن همکاری همه دستگاه‌های زیرساختی است.
بهرام‌نیا یادآور شد: همچنین یکی از ظرفیت‌های مهم استان بخش صنایع دستی است که اگر این محصولات به بازارهای کشور عراق راه یابد، می‌تواند تحول بزرگی را در حوزه اشتغال‌زایی استان ایجاد کند و در سفر اخیر نیز این موضوع بطور جدی با مقامات عراقی مطرح شد.

شناسه خبر 65543