شناسه خبر:65688
1401/11/13 10:03:49

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در طول ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 22 طرح عمرانی، کشاورزی و اقتصادی با 93 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد

«صدرالله بابلی» روز چهارشنبه افزود: افتتاح تعاونی آرد، بهره‌برداری از مجموعه ورزشی آموزش و پرورش و ساختمان‌های اداری محیط زیست و پست، اجرای آسفالت بالاطاق، دشت ذهاب از مهمترین طرح‌های دهه فجر در سرپل ذهاب است.
وی همچنین از افتتاح عملیات گازرسانی به 13 روستای بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب با پنج میلیارد تومان اعتبار خبر داد که به موجب آن 610 خانوار این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: خدمات بسیار زیادی توسط دولت انجام شده که نیاز است برای مردم تبیین شود و مدیران برای اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای نظام و دولت باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.
بابلی ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر موضوع جهاد تبیین باید مهمترین راهبرد ما باشد چون دشمن درصدد ایجاد ابهام و زیرسوال بردن نظام و دستاوردهای این حکومت الهی است از این رو باید تلاش کنیم تا از ایام باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب به بهترین شکل برای بیان این دستاوردها استفاده کنیم.
وی بر برگزاری باشکوه جشن‌های دهه مبارک فجر با حضور گسترده مردم تاکید کرد و گفت: موجودیت دین و حرکت در این مسیر به علت انقلاب اسلامی است.

شناسه خبر 65688