شناسه خبر:65786
1401/11/17 10:05:43

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بدره گفت: عملیات خط‌کشی 55 کیلومتر از راه‌های دسترسی این شهرستان سال جاری اجرا شده است.

فردین مرادی روز یکشنبه اظهار کردت: فعالیت انجام شده این اداره در سرفصل‌های نگهداری راه‌ها، ایمنی و حریم، نگهداری ابنیه فنی و پل‌ها، ساخت و توسعه راه‌های روستایی، حمل و نقل و تأسیس شرکت‌های حمل و نقل تعریف شده است.
وی به تشریح عملکرد این اداره از ابتدای امسال تاکنون پرداخت و افزود: 30 مورد پاکسازی شانه، خاکبرداری، شانه سازی، تعریض شانه راه جهت تأمین دید کافی به میزان 15 هزار متر مربع، نصب بیش از دو هزار مورد برچسب فسفری بازتاب‌دهنده نور روی پایه گاردریل‌ها و حفاظ پل‌ها، هفت مورد اصلاح قوس هندسی جاده، ایجاد سرعت کاه، ساخت شب‌نمای فلش بتنی و... در این شهرستان انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بدره تأکید کرد: در راستای یکی از مهمترین رسالت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ایمن‌سازی و نگهداری راه‌ها عملیات بهسازی، لکه گیری، موج‌گیری و چاله‌پرکنی با 400 تن آسفالت سرد و روکش آسفالت جدید به طول سه کیلومتر در محور بدره- دره‌شهر انجام شده است.
مرادی با اشاره به تهیه و نصب علائم ایمنی راه‌ها اعم از اخطاری، انتظامی و مسیرنما اشاره کرد و یادآور شد: طی این مدت تعویض و نصب بیش از یک هزار و 200 مورد تابلو و همچنین تعمیر پایه گاردریل‌ها در محورهای ارتباطی این شهرستان انجام شده است.
وی با اشاره به احیا و اجرای خاکریز دهانه پل‌ها اظهار کرد: جهت ایمن‌سازی محورها در نواحی پرتگاهی شهرستان بدره اجرای تل خاکی در کنار پل‌ها و مسیرهای دارای پرتگاه بیش از 120 مورد انجام گرفته است.
شهرستان بدره در 85 کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

شناسه خبر 65786