شناسه خبر:65788
1401/11/17 10:08:01

سپهرغرب، گروه خبر: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کردستان، چند طرح عمرانی و خدماتی روز یکشنبه در شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در آیین افتتاح روشنایی معبر اصلی شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج اظهار کرد: روشنایی معبر اصلی این شهرک به طول 1.5 کیلومتر است که برای آن 20 میلیارد ریال هزینه شد.
حمیدرصا امانی یادآور شد: شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج 75 هکتار وسعت دارد که 241 قرارداد واحد تولیدی در آن منعقد شده و 30 واحد اکنون مشغول ساخت و ساز است.
  آغاز احداث ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی سرنجیانه
امروز همچنین کلنگ آغاز احداث ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی سرنجیانه با 400 مترمربع زیربنا و سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار بر زمین زده شد.
طرح گازرسانی به شهرک صنعتی سرنجیانیه نیز با حضور استاندار کردستان امروز افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان در این آیین اظهار کرد: در قالب مصوبه شورای اقتصاد در سه سال گذشته بیش از هزار و 18 واحد صنعتی و تولیدی در استان به شبکه گاز سراسری متصل شده است.
احمد فعله‌گری ادامه داد: یکی از برنامه‌های این شرکت، انتقال گاز به ورودی شهرک‌های صنعتی است که امروز این کار با هفت میلیارد تومان هزینه، در شهرک صنعتی سرنجیانه انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت پنج هزار مترمکعب در ورودی شهرک صنعتی سرنجیانه نصب شده است، افزود: در حال حاضر همه 19 شهرک صنعتی استان با دو هزار و 400 واحد تولیدی به شبکه گاز متصل است.

شناسه خبر 65788