شناسه خبر:65986
1401/11/23 10:41:36

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: 6 تیم چند تخصصی پزشکی و 10 تیم امدادی پزشکی عمومی به مناطق محروم و دوردست ایلام به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اعزام شدند.

علی مریدی از خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم ایلام خبر داد و گفت: باتوجه‌به بعد مسافت و موانع و مشکلات مردم در مناطق محروم و دوردست استان در دسترسی به خدمات تخصصی پزشکی، این سازمان خدمت‌رسانی به این مناطق را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: این خدمت‌رسانی با اعزام تیم چند تخصصی پزشکی شامل تخصص‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و دارویی است.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام تصریح کرد: بر اساس غربالگری انجام‌شده توسط شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و اعلام نیاز بر اساس میزان شیوع بیماری‌ها، تیم‌های چند تخصصی پزشکی به مناطق اعزام می‌شوند و خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی موردنیاز را ارائه می‌دهند.
مریدی در ادامه بیان کرد: 6 تیم چند تخصصی پزشکی و 10 تیم امدادی پزشکی عمومی به مناطق محروم و دوردست ایلام به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اعزام شدند.6 وی در پایان گفت: آغاز این خدمات از روستای فتح دشت عباس دهلران بوده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دهه مبارک فجر در مناطق مختلف ایلام ادامه دارد.

شناسه خبر 65986