شناسه خبر:66078
1401/11/26 09:42:28

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار اسدآباد گفت: لایحه بودجه پیشنهادی 148 میلیارد تومانی 1402 تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

بهرنگ دالوند اظهار کرد: بودجه سال گذشته یک‌هزار میلیارد تومان بوده که با افزایش 80 درصدی لایحه بودجه پیشنهادی تقدیم شورای اسلامی شهر شده که پس از بررسی توسط شورا باید به تصویب نهایی برسد.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به استانداردسازی امسال کارخانه آسفالت شهرستان، برای آغاز فصل کاری جدید در سال آینده 30 هزار تُن آسفالت با کیفیت در معابر و خیابان‌های سطح شهر توزیع می‌شود.
دالوند خاطرنشان کرد: در سال آینده به‌منظور رفاه حال شهروندان و اهمیت سلامت مردم تکمیل پروژه جاده سلامت شهر در اولویت فعالیت‌های عمرانی شهرداری قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در سال‌ جاری یک‌هزار و 300 اصله انواع نهال و 12 هزار متر مربع فضای سبز و چمن‌کاری در سطح شهر توسط شهرداری ایجاد شده است، افزود: با فعالیت و راه‌اندازی مجدد کارگاه موزائیک‌سازی شهرداری بیش از پنج هزار متر مربع موزائیک توسط این کارگاه تولیدی در سال‌ جاری برای موزائیک‌فرش پیاده‌روهای شهر تولید شده است.
دالوند افزایش بودجه را در محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهر مورد مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به وجود نقاط محروم سطح شهر توجه به وضعیت عمران و آبادانی مناطق امری لازم و ضروری است که با افزایش بودجه می‌توان به این مهم دست یافت.
شهردار اسدآباد همچنین با اشاره به اهمیت ورودی شهر در جذب گردشگر و مسافر، یادآور شد: ورودی شهر محلی برای اتصال فضای خارج شهر با فضای داخل شهر بوده که زیبایی و طراوت آن می‌تواند در جذب مسافران از اهمیت زیادی برخوردار باشد و به همین منظور تلاش می‌کنیم در میادین ورودی شهر فعالیت‌های زیباسازی انجام دهیم؛ ضمن اینکه در دهه فجر با سامان‌دهی میدان آزادگان واقع در ورودی شهر از سمت کرمانشاه از تندیس سه خلبان شهید و ماکت هواپیمای این خلبانان در این میدان رونمایی شد.

شناسه خبر 66078