شناسه خبر:66406
1401/12/4 10:11:21

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان گفت: مشارکت مدیریت شهری برای برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در راستای رونق گردشگری است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی ابراز کرد: سیزدهمین جشنواره زمستانی با موضوع افزایش نشاط اجتماعی و رونق گردشگری در همدان با همکاری دستگاه‌های مختلف به‌ویژه شهرداری همدان از 24 بهمن‌ماه تا 17 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
حسینی با اشاره به اهمیت گردشگری و مشارکت شهرداری در این حوزه، عنوان کرد: شهرداری همدان تلاش دارد در زمینه برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان در میدان امام و آرامگاه بوعلی‌سینا، برپایی نمایشگاه خوراکی و نوشیدنی، تبلیغات محیطی و شهری جشنواره همکاری‌های لازم را در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره انجام دهد.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های جانبی باعث افزایش کمی و کیفی این جشنواره می‌شود، افزود: شهرداری همدان براساس محتوای تولیدی مناسب از سوی دستگاه‌های متولی و انتشار آن در قالب فضاسازی شهری، نصب بنر و تلویزیون‌های شهری، می‌تواند تأثیرات مثبتی در حوزه گردشگری داشته باشد.
شهردار همدان ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را از مهم‌ترین مؤلفه‌های این جشنواره عنوان و تصریح کرد: مدیریت شهری تلاش دارد با همکاری در زمینه اجرای برنامه‌های خیابانی و برگزاری نمایشگاه‌ها، مسابقات متنوع مرتبط با جشنواره زمستانی در سطح شهر به‌ویژه میدان امام خمینی (ره) و پیاده‌راه بوعلی و سایر نقاط شهر گام‌های مؤثری را در راستای رونق گردشگری بردارد.
حسینی به اهمیت همکاری سازمان‌های مختلف در زمینه ارتقای جایگاه همدان در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: شهرداری همدان با سایر ارگان‌ها به‌ویژه میراث فرهنگی و اداره ارشاد در زمینه برگزاری سمینارهای تخصصی گردشگری، مسابقات متنوع ازجمله نقاشی و مجسمه‌سازی و اختتامیه‌ها، برگزاری کارناوال شادی، تئاترهای خیابانی و غیره مشارکت لازم را صورت می‌دهد.

شناسه خبر 66406