شناسه خبر:66455
1401/12/6 02:19:21

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه علما باید در جهاد تبیین خط‌شکن باشند گفت: مسئولان نیز باید در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات اقتصادی جهادی وارد شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران همدان با بیان اینکه دیروز خبرگان امت در خدمت مقام معظم رهبری بودند که سخنان جذاب و رسایی را به آنها فرمودند اظهار کرد: یک جمله از آن این است که جهاد تبیین را جدی بگیرید چنان که روزی با دشمن و گروهک‌ها جهاد داشتیم و سربلند بیرون آمدیم.

وی با بیان اینکه علما باید در جهاد تبیین خط‌شکن باشند در خط بعدی نیز مردم باید همراهی کنند گفت: مردم هنگامی که می‌بینند فرد و یا افرادی علیه نظام و انقلاب و شهدا حرف می‌زنند باید مانند ابوذر جلوی آنها بایستند و با روشنگری از حق دفاع کنند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با بیان اینکه علما باید با مردم به خصوص جوانان ارتباط بگیرند تصریح کرد: باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم بیان کرد.

وی خطاب به مردم و مسوولان گفت: برادران و خواهران قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بدانید چرا که این نظام دینی و مردمی راحت به دست نیامده است، بیش از 250 هزار نفر از اقشار مختلف شهید شده‌اند تا این نظام را به دست ما سپردند.

جوادی با بیان اینکه خون شهید و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ چیز قابل معاوضه نیست افزود: مسئولان نیز باید در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات اقتصادی جهادی وارد شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان از رده پایین تا بالا باید قدر نظام را بدانند چراکه اگر نبود این نظام صندلی مدیریت برای آنها هم وجود نداشت گفت: در مرتبه بعدی باید قدر این مردم فهیم و ولایی را بدانیم و در خدمت برای آنها سر از پا نشناسیم.

امام جمعه موقت همدان در پایان با تقدیر از مردم همیشه در صحنه همدان تاکید کرد: برادران و خواهران همدانی در نماز جمعه 80 میلیون تومان به زلزله‌زدگان خوی کمک کرده‌اند که باید قدردان آن‌ها بود.

شناسه خبر 66455