شناسه خبر:66596
1401/12/8 09:22:06

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح بزرگ فجر تا فطر؛ بیش از یک‌هزار و 947 تن انواع برنج هندی و تایلندی و 367 تن شکر در ایام سال نو و ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

علی ملکشاهی سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در بازدید میدانی از چندین فروشگاه زنجیره‌ای در استان کرمانشاه از نزدیک بر میزان خدمت‌رسانی این فروشگاه‌ها به مردم در تامین اقلام مورد نیاز مردم از جمله انواع برنج تایلندی و هندی، شکر، روغن خوراکی، گوشت گرم و منجمد قرمز، گوشت گرم و منجمد، مرغ، تخم مرغ و... با قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه نظارت کرد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی خوب دولت در اجرای طرح بزرگ فجر تا فطر و با توجه به همزمانی ایام سال نو و ماه مبارک رمضان، قرار است تمامی اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به میزان لازم از طریق فروشگاه‌های بزرگ سراسر استان از جمله فروشگاه‌های هفت، افق کوروش، رفاه، دیلی مارکت و... به میزان لازم در دسترس مردم قرار گیرد.
سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه بازدیدی از نمایشگاه تامین کالاهای اساسی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد داشت و ضمن اعلام رضایت از میزان توزیع کالاهای اساسی در این نمایشگاه، گفت: با مجوز ستاد تنظیم بازار استان میزان 714 هزار کیلوگرم برنج هندی دانه بلند 1121 با قیمت هر کیسه 350 هزار تومان، 700 هزار کیلوگرم برنج تایلندی با قیمت هر کیسه 180 هزار تومان و 367 هزار کیلوگرم شکر مورد نیاز خانوار و صنف و صنعت با قیمت هر کیلوگرم 18 و 180 تومان از طریق تمامی فروشگاه‌های بزرگ سراسر استان بین مردم توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این میزان کالاهای اساسی، با مجوز شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نیز مقدار 533 هزار کیلوگرم برنج هندی 1121دانه بلند از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان با همان قیمت مصوب توزیع خواهد شد.
ملکشاهی در پایان به مردم اطمینان خاطر داد، با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و تلاش شبانه‌روزی همکاران در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت تمامی کالاهای اساسی به میزان لازم در دسترس مردم قرار دارد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا گران‌فروشی موضوع را در تماس با شماره تلفن 124 در اسرع وقت اطلاع‌رسانی نمایند و همچنین با توجه به محدودیت زمان اعلام شده برای مجوزهای برنج و شکر از سوی ستاد در مورخ هیجدهم اسفندماه پیشنهاد تمدید تاریخ مجوزهای اعلامی تا پایان ماه مبارک رمضان را ارائه کنند.

شناسه خبر 66596