شناسه خبر:66949
1401/12/16 09:29:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار ویژه دهلران گفت: با افتتاح مجتمع آموزش عالی سلامت در این شهرستان 36 دانشجو در آن مشغول به تحصیل شدند.

لطیف صادقی روز دوشنبه در آئین افتتاحیه این مجتمع با تقدیر از تلاش دولت، استاندار، نماینده مجلس و دانشگاه علوم پزشکی گفت: نتیجه هم افزایی‌ها راه اندازی این مجتمع در دهلران است.
وی با اشاره به 36 دانشجوی این مجتمع در ترم بهمن جاری که 26 نفر آن‌ها غیربومی و 10 نفر بومی هستند، افزود: امروز به همت همه عزیزان شاهد افتتاح این مجتمع هستیم و تمام تلاش خود برای تکمیل امکانات آن بکار می‌بریم.
فرماندار ویژه دهلران به خدمات نظام در حوزه‌های مختلف و حوزه بهداشت و درمان و توسعه دانشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: به آینده امیدوار باشید چون در همه حوزه‌ها شاهد پیشرفت هستیم.
صادقی به مقایسه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: خدمات نظام امروز موجب رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف شده که این موجب عصبانیت دشمنان شده است. وی یادآور شد: سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان دهلران رشته‌های کارشناسی پرستاری، کاردانی مبارزه با بیماری‌ها و کاردانی بهداشت خانواده تدریس می‌شود.

شناسه خبر 66949