شناسه خبر:67048
1401/12/20 09:36:53

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی کبودراهنگ گفت: 36 معتاد متجاهر در قالب اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نبی شکرویسی روز پنجشنبه اظهار کرد: یکی از مطالبات و دغدغه‌های جدی مردم در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاک‌سازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این‌دسته افراد است.
وی اضافه کرد: بر این اساس کارکنان انتظامی کبودراهنگ طرح پاک‌سازی مناطق آلوده این شهرستان را به مدت 48 ساعت به اجرا درآوردند که توفیقات خوبی کسب شد.
فرمانده انتظامی کبودراهنگ افزود: با اجرای این طرح عوامل انتظامی موفق به دستگیری 36 معتاد متجاهر شدند که پس از غربالگری تحویل مراکز موضوع ماده 15 و 16 شدند.
سرهنگ شکرویسی به شهروندان اطمینان داد با اجرای این طرح‌ها به‌عنوان یک اولویت محوری، نسبت به پاک‌سازی شهرستان از لوث معتادان متجاهر و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اقدام کند.
وی تأکید کرد: تکریم و توجه به خواسته مردم به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام و محقق کردن مطالبات به‌حق آن‌ها در حوزه انتظامی همواره مورد توجه پلیس قرار دارد.
6 تُن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف 11 ماه گذشته امسال در استان همدان کشف شده است که 24 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دارد.

شناسه خبر 67048