شناسه خبر:67136
1401/12/21 12:49:03

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان از برخورد با افزایش خودسرانه نرخ تاکسی در همدان خبر داد و گفت: با 230 راننده متخلف برخورد شده است.

محمود حضرتی با اشاره به افزایش کرایه تاکسی از سوی برخی رانندگان در شهر همدان، اظهار کرد: فعلاً افزایش کرایه تاکسی را در شهر همدان نداشتیم و تعدادی از رانندگان خودسرانه اقدام به این کار کرده‌اند.

وی بیان کرد: با 230 راننده تاکسی در سطح شهر که اقدام خودسرانه نسبت به افزایش کرایه داشته‌اند، برخورد کرده‌ایم و درحال حاضر نیز گشت مشترک با حضور سازمان صمت و تعزیرات حکومتی در سطح شهر فعالیت دارند و از خطوط بازدید می‌کنند.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان خاطرنشان کرد: اگر شهروندان می‌بینند که تاکسی‌ها نرخ مصوب کرایه را در سطح شهر رعایت نمی‌کند، می‌توانند شماره خودروی او را به 137 اعلام کنند تا از طریق کمیته انظباطی برخورد لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای سال جدید پیشنهاد افزایش کرایه تاکسی را در همدان داده‌ایم که شورای اسلامی شهر مصوب کرده و به کمیته تطبیق رفته تا مورد بررسی قرار گیرد، گفت: پیشنهاد برای سال 1402 است و فعلاً افزایش کرایه نداشته‌ایم و باید کمیته تطبیق تصمیم‌گیری کند.

حضرتی خاطرنشان کرد: 55 جلسه کارشناسی در مورد نرخ پیشنهادی کرایه تاکسی با حضور نمایندگان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و مسئولان خطوط برگزار شده و هزینه و درآمد تاکسیرانان بررسی شده و براساس فرمول به درصدی افزایش کرایه رسیده‌ایم که به محض مصوب کمیته تطبیق، آن را اعلام خواهیم کرد.

 

 

شناسه خبر 67136