شناسه خبر:67144
1401/12/21 12:55:15

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: آرامش، مصالح و منافع مردم برای ما مهم است و براساس مصالح استان موضع‌گیری خواهیم کرد و دروغ نمی‌گوییم؛ اما قرار نیست هر حرف راستی را بزنیم و جامعه را دچار تشویش کنیم، زیرا این شفافیت نیست و جهالت و حماقت است.

حسن رضانیا در جلسه شورای اداری شهرستان بهار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: مدیران دولت سیزدهم تلاش‌های فراوانی در جهت بهبود وضعیت کشور داشته‌اند، اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم و برای رسیدن به مطلوب نیازمند عزم و اراده جدی و تلاش‌های مستمر بیشتری هستیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

رضانیا با تشکر از زحمات فرماندار بهار، اضافه کرد: فرماندار بهار با رویه تکلیف‌مدارانه، پای نظام، دولت و ارزش‌ها ایستاده و استاندار همدان نیز نگاه ویژه‌ای به شهرستان بهار دارد.

وی تصریح کرد: همه ما رشد مادی، معنوی و ارتقای جایگاه را دوست داریم و مدیران ارشد درحال ارزیابی نهایی هستند که بتوانند ظرفیت موجود در استان را ارتقا دهند و فضا، بستر و فرصت برای استفاده از ظرفیت افراد شایسته در نظام اداری و اجرایی را فراهم کنند.

این مقام مسئول با تأکید بر ارائه خدمات بهتر به مردم، گفت: مدیران در پایان سال و در آستانه ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن آسایش، کاهش چالش‌ها و ثبات بازار تلاش کنند.

رضانیا درخصوص مسائل پیش‌آمده در استانداری همدان گفت: اداره جلسه با مدیر نشست است و تشخیص اینکه چه کسی صحبت کند و نوع گردش و اداره آن، با مدیر جلسه است.

وی اظهار کرد: تا امروز آقای استاندار تصمیم به عزل فرمانداری نگرفته و تصمیمات در راستای ارتقا بوده و نظر بر این است فردی که توانمندی، قابلیت و ظرفیت خوبی دارد، در گستره بالاتری ادامه خدمت دهد و این نباید باعث نگرانی و اعتراض باشد.

این مقام مسئول افزود: حق بدهید مدیر عالی استان برای چینش مدیران خودش تصمیم بگیرد؛ تغییرات با نگاه رشد و ارتقا و با تکیه بر ارزیابی‌ها صورت می‌گیرد.

وی اذعان کرد: استاندار تشخیص دادند که از ظرفیت فرماندار بهار در جایگاهی بالاتر استفاده شود؛ بخشی از مصاحبه بنده با روزنامه همدان‌پیام در روز گذشته درست منتشر نشده و به‌واقع روزنامه همدان‌پیام امانت داری نکرده که قابل تأمل است.

رضانیا افزود: آرامش، مصالح و منافع مردم برای ما مهم است و براساس مصالح استان موضع‌گیری خواهیم کرد و دروغ نمی‌گوییم؛ اما قرار نیست هر حرف راستی را بزنیم و جامعه را دچار تشویش کنیم، زیرا این شفافیت نیست و جهالت و حماقت است.

وی ادامه داد: استاندار بهترین تصمیم را در راستای ایجاد آرامش و منافع مردم گرفته و در زمان خود به اجرا درخواهد آمد؛ در اجرای تصمیم تردید نکنید.

وی تصریح کرد: به حرمت فرمایش حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، استاندار فعلاً در تصمیم خود تأمل کرده‌اند و برای ایجاد آرامش درحال بررسی هستند؛ تصمیمات خوبی برای استان گرفته شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرماندار بهار نیز گفت: امسال سال پُرکاری بود و با تلاش همکاران از بسیاری بحران‌ها ازجمله آب، برف سنگین و غیره عبور کرده‌ایم.

روح‌اله نباتی افزود: مدیران باید در راستای خدمت به مردم از ثانیه‌ها و لحظات استفاده کنند و این فرصت‌ها را موهبت الهی بدانند.

وی تعامل بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان را سازنده خواند و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی پیگیر کارها هستند و در روزهای پایانی سال برقراری امنیت و آرامش و فضای مثبت در شهرستان، بسیار ضروری است.

امام‌جمعه مهاجران نیز در این جلسه از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خواست صراحتاً درخصوص اتفاقات چند روز گذشته و جابه‌جایی فرماندار بهار با مردم سخن بگوید.

حجت‌الاسلام عالمی گفت: طوری عمل نکنید که به شعور مخاطب توهین شود و یکبار برای همیشه مسئله دخالت برخی در عزل‌ونصب‌ها، حل شود؛ زیرا در این اختلافات مردم ضرر خواهند کرد.

امام‌جمعه لالجین نیز تصریح کرد: دغدغه اصل نظام و انقلاب است و با این اختلافات سرمایه اجتماعی از بین می‌رود؛ بازی دادن افکار عمومی، اصل انقلاب و سرمایه‌های اجتماعی را هدف قرار داده و این مهم دودستگی در منطقه را تشدید خواهد کرد، دولت انقلابی باید با مردم راحت حرف بزند.

در این جلسه قرار بود از زحمات روح‌الله نباتی فرماندار بهار تقدیر و مجتبی فیض‌الهی به‌عنوان فرماندار بهار معرفی شود که لغو شد.

 

 

شناسه خبر 67144